13 Ιουν 2016

Στάση αναμονής στην αγορά της διάλυσης πλοίων

Στάση αναµονής επικρατεί στην αγορά καθώς όλοι περιµένουν να «καθαρογραφτούν» οι νέοι προϋπολογισµοί στο Μπαγκλαντές και στο Πακιστάν, ώστε να είναι πλέον απόλυτα ξεκάθαρο ποιες θα είναι οι επιβαρύνσεις στον τοµέα των διαλύσεων, καθώς η όποια πρόσθετη φορολογία θα επιφέρει µειώσεις στις προσφερόµενες τιµές.
Παράλληλα, εκτός από το θέµα των προϋπολογισµών, η πτώση της αγοράς αυτή την περίοδο είναι αναµενόµενη, λόγω των µουσώνων, οπότε το επόµενο διάστηµα η δραστηριότητα αναµένεται σε γενικές γραµµές να είναι υποτονική. Στην Ινδία, παρά το γεγονός ότι θεωρείται η µεγαλύτερη αγορά µε 120 διαλυτήρια να βρίσκονται σε λειτουργία, από 20 – 25 στα τέλη του 2015, η πτώση της ρουπίας σε συνδυασµό µε την πτώση των τιµών του σιδήρου αλλά και την άρνηση/δυσκολία των τραπεζών στο να εκδώσουν LC’s έχει σταµατήσει κάθε αγοραστικό ενδιαφέρον από τους End Buyers. Στο Μπαγκλαντές, ο προϋπολογισµός κατατέθηκε και από ότι φαίνεται δεν θα υπάρξει πρόσθετη φορολογία αλλά στην παρούσα φάση λόγω των µουσώνων δεν πρόκειται να υπάρξει αγοραστικό ενδιαφέρον για τους επόµενους 2 µήνες περίπου, παρά την επιβολή φόρου 15% στις εισαγωγές σιδήρου από την Κίνα. Στο Πακιστάν, ή αύξηση της φορολογίας από τον νέο προϋπολογισµό εκτιµάται ότι θα µειώσει τις προσφερόµενες τιµές κατά $ 15 - $ 20/LDT και σε συνδυασµό µε τις φθηνές εισαγωγές σιδήρου από την Κίνα δηµιουργεί µεγάλα ερωτηµατικά για την αγοραστική διάθεση των End Buyers τους επόµενους µήνες. Η Κίνα, συνεχίζει και απέχει από την αγορά, καθώς µέχρι το τέλος του 2017 θα υφίσταται το πρόγραµµα των επιδοτήσεων για τις κρατικές εταιρείες. . Ο συνολικός αριθµός των διαλύσεων την τελευταία εβδοµάδα ήτανε 532,357 DWT περίπου, εκ των οποίων το 72% (383,451 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 0% (0 DWT) δεξαµενόπλοια, και το 28% (148,906 DWT) Containers. Οι τιµές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια κυµάνθηκαν ως εξής: ✏ Ινδία: Από $ 240 - $ 270 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα. ✏ Πακιστάν: Από $ 245 - $ 275 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα. ✏ Μπαγκλαντές: Από $ 250 - $ 280 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα ✏ Κίνα: Από $ 150 - $ 160 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.