Ο κ. Βαρβιτσιώτης, μιλώντας χθες στη Ναυτιλιακή Λέσχη Πειραιά με αντικείμενο τις προτεραιότητες του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, ξεκαθάρισε ότι δεν είναι περίοδος για αύξηση των κονδυλίων στις άγονες γραμμές. Εκτίμησε ότι αυτό που χρειάζεται η ακτοπλοΐα είναι αναδιάρθρωση των εταιρειών πρωτίστως, καθώς, όπως είπε χαρακτηριστικά, δεν μπορεί να υπάρχουν εταιρείες που να ζουν σε βάρος άλλων.
Ο κ. Βαρβιτσιώτης απέφυγε να κατονομάσει τις εν λόγω εταιρείες, οι οποίες ανταγωνίζονται άλλες ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις που, όπως τόνισε, είναι συνεπείς σε όλα και αυτό συνιστά μία αδικία.
Ο κ. Βαρβιτσιώτης, απαντώντας σε παρέμβαση του διευθύνοντος συμβούλου της Hellenic Seaways και αντιπροέδρου του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας Αντώνη Αγαπητού, για τη χρηματοδότηση άγονων γραμμών, επεσήμανε ότι το υπουργείο θα πορευθεί με τα κονδύλια που έχουν εγγραφεί ήδη στον προϋπολογισμό.
Ο κ. Αγαπητός στην παρέμβασή του αντιπαρέβαλε τις επιδοτήσεις για ΟΣΕ και ΚΤΕΛ με αυτές της ακτοπλοΐας. Για τα ΚΤΕΛ ο κ. Αγαπητός υποστήριξε οι επιδοτήσεις φθάνουν τα 200 εκατ. ευρώ, ενώ για τις άγονες γραμμές του ΟΣΕ τα 250 εκατ. ευρώ. Αντιθέτως, για την ακτοπλοΐα οι επιδοτήσεις κινούνται στα επίπεδα των 80 εκατ. ευρώ.
Ο κ. Βαρβιτσιώτης παραδέχθηκε ότι χωρίς να μπει βαθιά το χέρι στην τσέπη δεν μπορεί να υπάρξει βελτίωση στις παρεχόμενες υπηρεσίες σε ό,τι αφορά τις άγονες γραμμές, πρόσθεσε όμως ότι δεν είναι αυτή η καλύτερη περίοδος για να ζητεί κάποιος υπουργός χρήματα από το υπουργείο Οικονομικών. Παράλληλα σημείωσε ότι θα γίνει προσπάθεια εξορθολογισμού των γραμμών και επαναχάραξής τους, προκειμένου να εξοικονομηθούν χρήματα από γραμμές που δεν καλύπτουν αυξημένες ανάγκες και να δοθούν σε άλλες.
ΠΗΓΗ: Ναυτεμπορική
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.