Το οικονομικό αδιέξοδο στο οποίο βρίσκεται η ελληνική ακτοπλοία με τα
ξένα επιχειρηματικά συμφέροντα να είναι ήδη τοποθετημένα σε αυτή
έχοντας αξιοσημείωτη παρουσία στο Αιγαίο, έχει δρομολογήσει εξελίξεις
για τον αφελληνισμό της, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια μιας
πολυνησιακής χώρας όπως είναι η Ελλάδα.
Η προκήρυξη των εκλογών άφησε σε εκκρεμότητα πολλά ζητήματα τα οποία
θεωρούνται και είναι κομβικής σημασίας για τον κλάδο και την χώρα.
Κύκλοι της ακτοπλοίας επισημαίνουν ότι πρέπει να υπάρχει κεντρικός
σχεδιασμός για την επόμενη ημέρα, πέρα από κόμματα και σύνθεση
κυβερνήσεων.
Πιο συγκεκριμένα, εξετάζονται και διαμορφώνονται οι προϋποθέσεις για
«Hub and Spoke» στην ακτοπλοΐα. Ακτινωτά δρομολόγια, δηλαδή, με
μετεπιβίβαση, χρησιμοποιώντας διαφορετικά μέσα, κάτι που ήδη ισχύει σε
άλλα μέσα μεταφοράς.
Ο συνδυασμός με αεροπορικά δρομολόγια, με οργανωμένη μετεπιβίβαση και
ενιαίο εισιτήριο, καθώς και η ανάπτυξη του δικτύου υδροπλάνων μπορεί να
δώσει πρόσθετες συμπληρωματικές και εναλλακτικές λύσεις.
Ήδη για αυτόν σκοπό έχουν αδειοδοτηθεί υδροπλάνα με στόχο στο μέλλον
να ενταχθούν στο σχεδιασμό του νέου ακτοπλοϊκού συστήματος. «Επίσης,
κρίνεται αναγκαία η αντίστοιχη συγκέντρωση και επεξεργασία του
υφιστάμενου συστήματος αεροπορικών συνδέσεων των νησιών, προκειμένου να
αναζητηθούν λύσεις βελτιστοποίησης των νησιωτικών συνδέσεων με συνδυασμό
Πλοίου-Αεροπλάνου» τονίζει υψηλόβαθμο στέλεχος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.