Αναδημοσίευση
από την εφημερίδα
"Παραπολιτικά"
-
Με την προκήρυξη των εκλογών χάθηκε πλέον η
μπάλα. Ουδείς ασχολείται με οτιδήποτε παρά μόνο με το πώς θα βγει
βουλευτής ο ίδιος ή αυτός που
υποστηρίζει. ΤΕΛΟΣ.
- Όλα πήγαν πίσω και να δούμε στο μέλλον ποια
θα είναι η σύνθεση της νέας κυβέρνησης εάν καταφέρουν να κάνουν κυβέρνηση σε
δύο εβδομάδες από τώρα.
- Έμεινε στο
δρόμο και η υπόθεση της πώλησης του 67% της ΟΛΠ ΑΕ. Και δεν βλέπω να προχωράει
με…καμία κυβέρνηση!!!!! Είτε βγουν οι μεν είτε βγουν οι δε.
- Ο ΣΥΡΙΖΑ απασχολεί πάντως τα ναυτιλιακά πηγαδάκια:
«Πάνω που βγάλαμε μία άκρη και ισορρόπησε
η κατάσταση μεταξύ ναυτιλιακής
κοινότητας και κυβέρνησης, θα πρέπει να τα τρέξουμε πάλι από την αρχή τα θέματα
αν έχουμε αλλαγή σκηνικού» έλεγε ναυτιλιακός
παράγοντας παραμονή αλλαγής του χρόνου.
- Και συνέχισε
, ο ίδιος: « Κάποιοι από τον ναυτιλιακό
σινάφι έχουν κάνει ήδη επαφές και μια γενική συζήτηση με εκπροσώπους του ΣΥΡΙΖΑ. Αυτό που
κατάλαβαν ήταν ότι από ναυτιλία δεν σκαμπάζουν και πολλά. Θα πρέπει να αρχίσουμε
το φροντιστήριο έτσι και γίνουν κυβέρνηση!».
- Κάποιος
άλλος που συμμετείχε στο ίδιο πηγαδάκι,
πιο σίγουρος, είπε: « Και ο Ανδρέας το ’80 πριν γίνει κυβέρνηση φώναζε έξω από την ΕΟΚ και το ΝΑΤΟ,
υιοθετώντας αριστερή επιχειρηματολογία
και μετά όταν έγινε κυβέρνηση
έμεινε και στην ΕΟΚ και στο ΝΑΤΟ.»
- Και προσέθεσε: «Όταν αλλάζει το πολιτικό status, οι πολιτικές σε γενικές γραμμές δεν αλλάζουν διότι ανήκομεν εις τη Δύσιν, όπως
είχε πει και ο Κ.Κ. Απλά θα δημιουργηθούν κάποια καινούργια τζάκια και θα
εξαφανισθούν κάποια άλλα»!
- Αυτά τα
ολίγα από το Μεγάλο Λιμάνι για ένα έχετε μια μυρωδιά, να αφουγκραστείτε το
κλίμα. Θα είμαι σε συνεχή επαφή.
- Άφησαν την
ακτοπλοία να καταρρεύσει και τα είδατε τα
αποτελέσματα. Έχουν πάρει τις
ελληνικές εταιρείες φαλάγγι οι Ιταλοί στην Αδριατική. Ιταλοί οι οποίοι «τάχουν
δει όλα» με κάποιους από τους καπετάνιους τους.
-« Τι να
φτουρίσουν οι Ιταλοί μπροστά στους Έλληνες αξιωματικούς. Αν είχαμε Ιταλούς
καπετάνιος στα πλοία της Ακτοπλοίας στο Αιγαίο δεν θα μπορούσαν ποτέ να δέσουν
πλοίο σε λιμάνια όπως η Σχοινούσα και Δονούσα» έλεγε έμπειρο στέλεχος του κλάδου.
- Φθάσανε
όμως οι ελληνικές ελληνικές εταιρείες, που τη δεκαετία του ’90 κατασκεύαζαν το
ένα υπερπλοίο πίσω από το άλλο, να ναυλώνουν καράβια υπό ιταλική σημαία γιατί έχουν χαμηλότερο λειτουργικό
κόστος.
-Καλό
Σαββατοκύριακo σε όλους. ΜΗΤΣΑΜ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.