12 Μαρ 2019

Γαλανάκης: Οι τεχνολογικές εξελίξεις και καινοτομίες στον τομέα της Ναυτιλίας

Το 1ST DIGITAL CREW MANAGEMENT FORUM πραγματοποιήθηκε στις 7 Μαρτίου 2019 στον Ναυτικό Όμιλο Πειραιά, υπό την αιγίδα της Elvictor Group, και θα πραγματοποιείται εφεξής κάθε χρόνο, επικεντρώνοντας στις τεχνολογικές εξελίξεις και καινοτομίες στον τομέα της Ναυτιλίας. Το νόημα της «συνεργασίας» μέσω της «ψηφιοποίησης» παρουσιάστηκε διεξοδικά και απεικονίζει τις πεποιθήσεις του Κωνσταντίνου Σ. Γαλανάκη, του Διευθύνοντος Συμβούλου του Ομίλου Elvictor:

«Το φόρουμ αποτελεί απόδειξη, ότι η Elvictor είναι η μοναδική ελληνική εταιρεία, που έχει κάνει με επιτυχία τα πρώτα της βήματα στην πορεία προς την ψηφιοποίηση. Το "New Crew Order" είναι εδώ.
Υπάρχουν λίγοι ανταγωνιστές, και όχι Έλληνες, οι οποίοι έχουν ακολουθήσει την ίδια πορεία προς την ψηφιοποίηση, δημιουργώντας in-house λύσεις λογισμικού, ώστε να αντιμετωπίσουν την πολυπλοκότητα της συνεχώς αυξανόμενης υλικοτεχνικής υποστήριξης στον Τομέα της πρόσληψης Πληρωμάτων. Αυτοί οι ανταγωνιστές έχουν επενδύσει ιδιαίτερα στην τεχνολογική πρόοδο και είμαι ευτυχής που λέω ότι δεν είμαστε οι μόνοι» επεσήμανε ο Κωνσταντίνος Γαλανάκης:
«Οι περισσότεροι ανταγωνιστές αγόρασαν έτοιμες λύσεις, οι οποίες δυστυχώς δεν είναι εξατομικευμένες και περιορίζονται στα χαρακτηριστικά του λογισμικού. Χτίζοντας τη δική σου εφαρμογή λογισμικού, μπορείς να οικοδομήσεις και να αναδιαρθρώσεις την εταιρεία σου 100% με βάση το όραμά σου.
Ωστόσο, η αντοχή στην αλλαγή εξακολουθεί να είναι εμφανής στον τομέα της πρόσληψης Πληρωμάτων».
Στη συνέχεια τόνισε: «Είμαι οπαδός της τεχνολογίας των μη επανδρωμένων πλοίων, καθώς δεν το θεωρώ απειλή για την Διαχείριση Πληρωμάτων. Όντας θερμός υποστηρικτής της εξέλιξης και της καινοτομίας, στηρίζω το σύνθημα του "να προστατεύεις τον εργαζόμενο και όχι την εργασία". Για να το συνειδητοποιήσουμε αυτό, θα πρέπει να στηρίξουμε και να επεκτείνουμε τις δυνατότητες κατάρτισης και επανεκπαίδευσης του τομέα. Εάν μείνουμε πίσω στον ρυθμό της τεχνολογικής προόδου, είναι σίγουρο ότι θα αντιμετωπίσουμε μία νέα μεγαλύτερη κρίση, που θα κάνει την προηγούμενη να μοιάζει με ούριο άνεμο. Έτσι, θα χρειαστεί να αναπτυχθεί σχέση αλληλεπίδρασης μεταξύ κατάρτισης και τεχνολογίας, καθώς οι Ναυτικοί του σήμερα μπορεί να είναι οι χειριστές πλοίων του αύριο.
Πιο συγκεκριμένα, θα δούμε μία ελαχιστοποίηση της σύνθεσης, που θα ακολουθηθεί από μία πιο απαιτητική ικανότητα κατάρτισης για περισσότερους εξοικειωμένους με την τεχνολογία Ναυτικούς. Μπορεί στην αρχή, τα μη επανδρωμένα πλοία να προορίζονται για καθορισμένες περιοχές, αλλά σε αυτή την εξέλιξη, θα επιβιώσουν οι διαχειριστές Πληρωμάτων με ποιότητα και δεν θα μπει τέλος στη ναυτοσύνη, αλλά αυτή θα "τροποποιηθεί". Έχουμε ήδη ένα σχέδιο Β, όταν θα λειτουργήσουν τα πλήρως μη επανδρωμένα πλοία».
Τα σημεία στα οποία δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή είναι:
α. Οι προκλήσεις του Ανθρωπίνου Δυναμικού και η επιτακτική ανάγκη για αναθεώρηση των πρακτικών που εφαρμόζονται πάνω στον Τομέα του Crew Management.
β. Ο εμπλουτισμός της πείρας των παλαιότερων με τα οφέλη της τεχνολογίας, χωρίς να καταργούμε τον ανθρώπινο παράγοντα.
Ειδικότερα:
1. Οι επιπτώσεις του VIQ7 (Vessel Inspection Questionnaire, Version 7) στο Ανθρώπινο Δυναμικό και στις πρακτικές που εφαρμόζονται, με έμφαση στα:
-Awareness (Επίγνωση)
-Familiarization (Εξοικείωση)
-Knowledge (Γνώση)
-Training (Εκπαίδευση) των Ναυτικών.
2. Πώς οι Ναυτιλιακές εταιρείες και τα Manning Agencies πρέπει να αντιμετωπίζουν τα ζητήματα που προκύπτουν, ως προς τις διαδικασίες, τα έγγραφα των Ναυτικών, την εγκυρότητά τους, την εκπαίδευση.
3. Ο επαναπροσδιορισμός του Crew Management, και πώς ο Όμιλος Elvictor κατάφερε να επανακαθορίσει τις διαδικασίες εύρεσης, αξιολόγησης και εκπαίδευσης με απόλυτη διαφάνεια.
4. Ο αντίκτυπος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην αλλαγή του τρόπου εύρεσης Ναυτικών, και πώς η Elvictor ανέπτυξε συστήματα λογισμικού για να διαχειριστεί την πληθώρα των αιτήσεων που λαμβάνει.
Η εφαρμογή της Τεχνητής Νοημοσύνης/των τεχνολογιών του ομίλου Elvictor για την online αξιολόγηση των προτεινόμενων Ναυτικών σε όλα τα στάδια του recruitment.
- Σύγχρονες μέθοδοι αλληλεπίδρασης των Πλοιοκτητών με τη δεξαμενή των Ναυτικών τους.
- Proactive και reactive εργαλεία, που ήδη διαθέτει η Elvictor στη φαρέτρα της, για τη Διαχείριση της συνοχής αυτής της δεξαμενής.
- Αγαστή συνεργασία ανάμεσα σε όλα τα μέλη που συμμετέχουν, με τη μετατροπή των δεδομένων σε πληροφορία -σε πραγματικό χρόνο- και την προβολή αυτής σε dashboard για τη λήψη αποφάσεων.
Και όλα τα παραπάνω με αποφυγή 'ηλεκτρονικής' γραφειοκρατίας και περιττών εργατοωρών από όλα τα συμμετέχοντα μέρη.
5. Πώς τα Port State Control θα αξιολογούν τις ικανότητες των Πληρωμάτων, πέραν των πιστοποιητικών, και τι περιθώρια βελτίωσης υπάρχουν, προκειμένου οι Πλοιοκτήτες να αποφεύγουν τον κίνδυνο.
6. Η εκπαίδευση των Πληρωμάτων, τί έχουμε αποκομίσει ως γνώση από τα ναυτικά ατυχήματα, που οφείλονται σε ανθρώπινο λάθος, και πώς οι αξιολογήσεις (appraisals) μπορούν να οδηγήσουν σε ποιοτική εκπαίδευση με σκοπό την αναβάθμιση των Ναυτικών.
Μίλησαν οι
- Κος. Αλέξανδρος Βέννης, DPA/SQE Salmar Shipping Ltd., A New approach on Crew Awareness in VIQ7 / The Impact on Crew Competence
- Κα. Sara Jones, Managing Director Shipserve (International) Inc., P&I and Classification Society concerns on the Human Factor
- Κος Branko Krznaric, Director Lanibra d.o.o., MLC related issues faced by Ship-owners in Ports
- Κος Κωνσταντίνος Σ. Γαλανάκης, CEO Crew Management & Training Elvictor Group, Redefining Crew Management & A call for ΄THINK TANK ORDER΄, an Elvictor's New Era Collaboration with Principals for continuous improvement and development
- Καθηγητής Νικήτας Νικητάκος, Shipping Informatics and New Technologies University of Aegean, From Digitalization to AI: A new approach on Effective Crewing Strategies
- Capt. Κωνσταντίνος Βούλγαρης, DPA/HSSQE / Vetting Manager Benetech Shipping S.A., Ship Managers Perspective on Crew Management Matters
- Κος Χρήστος Τζουτζάκης, CTO Crew Management & Training Elvictor Group, Implementation of Elvictor's AI Today
- Κος Αχιλλέας Χούρσογλου, Advisor at Information Technology, Social Media, Internet, Cyber Security and Seafarers
- Κος Γιάννης Κουγιού, Marine Manager Systems Auditor Bureau Veritas, Port State Control Focus on Crew Competence
- Δρ. Γιάννης Κοκαράκης, Technical Director Bureau Veritas, Crew training. Lessons learnt from Maritime Accidents
- Κος Γιάννης Παστελλάς, Senior Sales Manager Safebridge Cyprus Ltd., Electronic Certificates and Verification related issues
- Capt. Jad Ghamraoui, Operations & Crewing Manager Naftomar Shipping & Trading Co Ltd., The future in Learning and Development of Seafarers/Cadets onboard LPG Gas Carriers: The impact of new regulations and innovative technologies in LPG Industry for Crew related issues.

ΠΗΓΗ: newmoney.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.