17 Ιαν 2018

Στην κορυφή η HSW με καθαρά κέρδη 9 εκατ. ευρώ το 2017





Ο διευθύνων σύμβουλος της HSW, αντώνης Αγαπητός


Ανέλπιστα  θετική ήταν  η πορεία της Hellenic Seaways το 2017 με τα οικονομικά αποτελέσματα. Σύμφωνα με πληροφορίες τους  newmoney.gr,  τα καθαρά κέρδη εκτοξεύτηκαν στα εννέα εκατομμύρια ευρώ και το EBITDA στα 19,5 εκατομμύρια, ξεπερνώντας ακόμη και τις αρχικές προβλέψεις της διοίκησης.
«Με τέτοια  αποτελέσματα η HSW  θα αποδειχθεί η πιο κερδοφόρος εταιρεία του κλάδου» επεσήμαναν στο newmoney.gr    στελέχη της αγοράς και υπογράμμισαν:  « Η πετυχημένη πορεία της HSW επετεύχθη από τη διοίκηση  με επικεφαλής  τον διευθύνοντα σύμβουλο, Αντώνη Αγαπητό. Διοίκηση την οποία στήριξε η Τράπεζα Πειραιώς.»

 Σημαντικό  ρόλο στην επίτευξη της κερδοφορίας είχαν  δύο πετυχημένες ναυλώσεις που έγιναν το δ’ τρίμηνο σε «νεκρή περίοδο» για τις εσωτερικές θαλάσσιες συγκοινωνίες.  Πρόκειται για τα  πλοία “Νήσος Ρόδος” που ναυλώθηκε στην εταιρεία Cartour και  το “Αριάδνη” στην GNV. Και τα δύο δραστηριοποιήθηκαν  στη δυτική Μεσόγειο.
«Η σημασία των δύο ναυλώσεων έγκειται στο γεγονός ότι σε ένα τρίμηνο όπως είναι  το τέταρτο, στο οποίο δεν υπάρχουν ανάλογα έσοδα με του καλοκαιριού με αποτέλεσμα στο 12μηνο να εμφανίζεται μειωμένη  η κερδοφορία  σε σύγκριση με εκείνη  9μηνου, η HSW  πέτυχε να έχει έσοδα»  τόνισαν κύκλοι της αγοράς και προσέθεσαν:
    «Η αξιοσημείωτη κερδοφορία  επετεύχθη παρά την αύξηση  της τιμής των καυσίμων και παρά το γεγονός ότι ο στόλος της HSW δραστηριοποιήθηκε το 2017 με ένα πλοίο λιγότερο σε  σύγκριση με το 2016.   Στην εξίσωση μπαίνουν και οι δυσκολίες που προέκυψαν από τις μετοχική διελκυστίνδα μεταξύ των μεγαλομετόχων». 
Το 2018 η εταιρεία θα δραστηριοποιηθεί με ολόκληρο τον στόλο της που αποτελείται από 17 πλοία πρωταγωνιστώντας για μία ακόμη χρονιά.
Στον στόλο εντάχθηκε και το «Νήσος Χίος» που επέστρεψε στις ελληνικές θάλασσες και θα δρομολογηθεί από το Πάσχα στην Παροναξία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.