Είναι κοινός
τόπος πλέον ότι η ελληνική ναυτιλία βρίσκεται στο ραντάρ επενδυτών οι οποίοι
θεωρούν ότι η περίοδος της βαθιάς κρίσης ειδικότερα στον τομέα του χύδην
φορτίου έχει παρέλθει και ότι αυτή τη στιγμή μπορούν με σχετική ασφάλεια να
επενδύσουν σε νεότευκτα ή υπάρχοντα πλοία. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι επενδυτές να επανέρχονται στη ναυτιλία.
Πιο συγκεκριμένα,
ο βαθμός της εσωτερικής απόδοσης που
είναι η κύρια παράμετρος υπολογισμού μιας επένδυσης μακροπρόθεσμα είναι
σημαντικά υψηλότερος από άλλες παραδοσιακές επενδύσεις ήπιας μορφής.
Όπως επεσήμαναν
στο www.newmoney.gr κύκλοι της ναυτιλαικής αγοράς «χώρες από τους παραδοσιακούς ευρωπαϊκούς ανταγωνιστές
της ελληνικής ναυτιλίας βλέπουν με θετική ματιά ότι σχεδόν το σύνολο των
διαχειριστριών και πλοιοκτητριών ναυτιλιακών εταιρειών όχι μόνο άντεξαν τα
παρελθόντα έτη αλλά σημείωσαν και μια κάποια κερδοφορία ειδικά στον τομέα του asset play» και προσέθεσαν:
«Γερμανοί
και Σκανδιναβοί φαίνεται να εμπιστεύονται περισσότερο τις ικανότητες των
Ελλήνων στο να προσφέρουν ανταγωνιστικότερες υπηρεσίες στο operation των στόλων και σαφέστατα πιο
βιώσιμες και κερδοφόρες συμφωνίες στο τομέα των ναυλοσυμφώνων. Αναμένουμε θετικές εξελίξεις σε εταιρείας μικρής αλλά
και μεγαλύτερης κλίμακας».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.