Η µείωση του αγοραστικού ενδιαφέροντος συνεχίστηκε και την προηγούµενη εβδοµάδα, µε τις τιµές
να διορθώνουν περαιτέρω, εν όψει των καλοκαιρινών αργιών του Ramadan, των καταθέσεων των
νέων προϋπολογισµών και την έναρξη των µουσώνων. Στην παρούσα φάση, το ενδιαφέρον των Cash
Buyers είναι να καταφέρουν να «προωθήσουν» το ήδη αγορασµένο σε υψηλές τιµές τονάζ στους End
Buyers όσο πιο γρήγορα γίνεται καθώς οι τιµές είναι σε πτωτική τάση και οσονούπω θα αρχίσει και
πάλι το γνωστό παιχνίδι των επαναδιαπραγµατεύσεων.
Στην Ινδία, η υποτίµηση της ρουπίας στις 67,5 περίπου προς το δολάριο, σε συνδυασµό µε την πτώση
των εγχώριων τιµών του σιδήρου και την άρνηση των Τραπεζών να εκδώσουν L/Cs, έχει µειώσει
σηµαντικά το αγοραστικό ενδιαφέρον των End Buyers.
Η µόνη εξαίρεση εκδήλωσης ενδιαφέροντος
από τους End Buyers είναι οι περιπτώσεις όπου οι Cash Buyers υπό το φόβο περαιτέρω υποχώρησης
των τιµών είναι διατεθειµένοι να πουλήσουν στις τρέχουσες τιµές µε ζηµία, καθώς είχαν αγοράσει
στο παρελθόν σε υψηλότερες τιµές.
Το Μπαγκλαντές, κινείται µε 2 ταχύτητες, καθώς υπάρχουν ορισµένοι End Buyers οι οποίοι µετά
την πτώση των τιµών του σιδήρου στην Κίνα και στην Ινδία απέχουν από την αγορά, ενώ από την
άλλη υπάρχουν και κάποιοι οι οποίοι προσπαθούν να εξασφαλίσουν όσο περισσότερο τονάζ µπορούν
µέχρι την κατάθεση του προϋπολογισµού στις 2 Ιουνίου.
Το Πακιστάν, συνεχίζει και απέχει από την αγορά, καθώς φήµες κάνουν λόγο ότι η κατάθεση του
νέου προϋπολογισµού στις 3 Ιουνίου θα έχει αρνητικές εξελίξεις για τον τοµέα των διαλύσεων,
επιβολή πρόσθετης φορολογίας, αλλά από την άλλη το θετικό είναι ότι θα παραµείνουν οι δασµοί στις
εισαγωγές σιδήρου από την Κίνα.
Στην Κίνα, η οποία συνεχίζει και απέχει από την αγορά, καθώς µέχρι το τέλος του 2017 θα
υφίσταται το πρόγραµµα των επιδοτήσεων για τις κρατικές εταιρείες.
.
Ο συνολικός αριθµός των διαλύσεων την τελευταία εβδοµάδα ήτανε 1,112,529 DWT περίπου, εκ
των οποίων το 60% (667,157 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 4% (38,746 DWT)
δεξαµενόπλοια, και το 36% (406,626 DWT) Containers.
Οι τιµές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια κυµάνθηκαν ως εξής:
✏ Ινδία: Από $ 260 - $ 290 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Πακιστάν: Από $ 265 - $ 295 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Μπαγκλαντές: Από $ 270 - $ 300 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα
✏ Κίνα: Από $ 150 - $ 160 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια.
ΠΗΓΗ: G.Moundreas SA
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.