Το πλήρες στρατηγικό πρόγραμμα της ΣΕΠ-Cosco για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας ώστε ο Πειραιάς να ξαναγίνει το υπ' αριθμόν ένα λιμάνι της Μεσογείου, τις επενδύσεις με την κατασκευή τριών νέων προβλητών, τις επαφές με μεγάλες εταιρείες κρουαζιέρας, τη συνεργασία με άλλα ελληνικά τουριστικά λιμάνια και την προσέλκυση τουριστών από την Κίνα, αποκάλυψε ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας Αναστάσιος Βαμβακίδης σε μία από τις σπάνιες τοποθετήσεις του.
«Το όραμά μας για την κρουαζιέρα είναι ο Πειραιάς να γίνει ξανά το υπ΄ αριθμόν 1 λιμάνι κρουαζιέρας στη Μεσόγειο. Θέση την οποία κατείχε πριν από 10 χρόνια ενώ τώρα έχει αντικατασταθεί από τη Βαρκελώνη. Στο πλαίσιο της υλοποίησης αυτού του οράματος και την στρατηγική την οποία πρέπει να ακολουθήσουμε για την επίτευξή του έχουμε ήδη προχωρήσει σε συναντήσεις με παράγοντες και φορείς της ελληνικής αλλά και ξένης αγοράς καθώς και με ναυτιλιακές εταιρείες που δραστηριοποιούνται ήδη στον Πειραιά ή και με άλλες που στοχεύουμε να φέρουμε στον Πειραιά» επεσήμανε ο Αν.Βαμβακίδης μιλώντας στο 4ο ναυτιλιακό συνέδριο που πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Οικονομικής Διοικήσεως.
«Μέσα από αυτή την επικοινωνία καταγράφονται οι ανάγκες των πελατών για τις ήδη προσφερόμενες υπηρεσίες για πολλές από τις οποίες υπάρχουν παράπονα, καθώς και για νέες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας τις οποίες προσφέρουν μεγάλα, ανταγωνιστικά και μη, λιμάνια κρουαζιέρας και τις οποίες θέλουμε και πρέπει να προσφέρουμε» τόνισε ο εμπορικός διευθυντής της ΣΕΠ και προσέθεσε:
«Έχοντας δεδομένη από την υπογραφείσα συμφωνία, τη δέσμευση της Cosco για επενδύσεις στο Cruise terminal είναι υποχρέωσή μας οι επενδύσεις αυτές να στοχεύουν άμεσα και σε βάθος χρόνου, στην εξυπηρέτηση των φιλοξενούμενων πελατών της κρουαζιέρας αλλά και των πληρωμάτων των κρουαζιερόπλοιων ανεξαρτήτως μεγέθους και δραστηριότητας».
Οι παράμετροι
Σύμφωνα με τον Αν.Βαμβακίδη:
1. Μία από τις παραμέτρους που έχει διατυπωθεί ότι πρέπει να προβλεφθεί άμεσα είναι η καθιέρωση και η γνωστοποίηση ενιαίας πολιτικής «bearth allocation» (προ-εξασφάλιση θέσεων ελλιμενισμού) που αφορά όλους τους πελάτες. Ο χρονικός ορίζοντας για την υλοποίηση του στόχου αυτού είναι ο προσεχής Οκτώβριος.
2. Στην ίδια στρατηγική με άξονα τη δυνατότητα ευελιξίας, ο Πειραιάς, ως κεντρικό λιμάνι και σχεδόν το μοναδικό στο home porting, θα πρέπει να δημιουργήσει συνέργιες με άλλα ελληνικά λιμάνια για την εύρυθμη λειτουργία του συστήματος.
3. Σημαντικός παράγοντας επιλογής μία εταιρείας κρουαζιέρας ενός λιμανιού είναι η ασφάλεια που παρέχει πρωτίστως στον φιλοξενούμενο αλλά και στο πλοίο. Και δε φθάνει μόνο να υπάρχει σχέδιο ISPS αλλά πρέπει ο επιβάτης να μπορεί να βλέπει ένστολους οι οποίοι του δίνουν τη σιγουριά της ασφάλειας του λιμανιού.
4. Επιπροσθέτως πρέπει να εξασφαλιστεί η συνεργασία για την επαρκή διάθεση προσωπικού των αρμόδιων Αρχών, δηλαδή, Λιμεναρχείου, Τελωνείου, Ελληνικής Αστυνομίας για τον έλεγχο διαβατηρίων, για την κάλυψη των αναγκών των τερματικών σταθμών κρουαζιέρας.
5. Μία άλλη απαραίτητα αλλά και επιβεβλημένη συνεργασία είναι αυτή με τον Δήμο Πειραιά. Έχουν ήδη ξεκινήσει την προσπάθεια δημιουργίας ομάδας εργασίας η οποία θα επεξεργαστεί προτάσεις και των δύο πλευρών για την Τροχονομία της όλης όλο το 24ωρο, με έμφαση τα ώρες αιχμής αλλά και τις πολιτιστικές δράσεις για την παραμονή των φιλοξενούμενων στην πόλη του Πειραιά με στόχο την ενδυνάμωση της τοπικής αγοράς».
Ο Αν. Βαμβακίδης εστίασε στην τεχνογνωσία της Cosco στα logistics αλλά και στην ανάπτυξη της ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης:
«Η τεχνογνωσία και η εμπειρία μας στον τομέα των logistics θα μας επιτρέψει να προσφέρουμε ολιστικής μορφής υπηρεσίες και σε αυτόν τον τομέα σε όλους τους πελάτες μας, καθώς επίσης και της ναυπηγοεπισκευαστικής δυνατότητας που έχει ο Πειραιάς στη Ζώνη του Περάματος να παρέχει υπηρεσίες σε μεγάλο αριθμό κρουαζιερόπλοιων».
Ανάπτυξη home porting
Στα σχέδια της ΣΕΠ-Cosco είναι η ανάπτυξη του home porting στον Πειραιά: «Στοχεύουμε σε συνεργασία με εταιρείες κρουαζιέρας μαζί με το Διεθνές αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» και με μεγάλες αεροπορικές εταιρείες να αναπτύξουμε το home porting στον Πειραιά. Είναι σημαντικό αλλά και επιβεβλημένο να δημιουργηθούν απευθείας συνδέσεις της Ελλάδος με άλλες ηπείρους με υπερατλαντικές πτήσεις».
Ιδιαίτερο βάρος θα δώσει η ΣΕΠ-Cosco στην προσέλκυση τουριστών από την Κίνα: «Έχουμε προσβάσεις σε αυτή την αγορά η οποία αριθμεί 100 εκατομμύρια τουρίστες. Ένα έστω και μικρό, αρχικά, ποσοστό να πάρουμε θα είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Όμως θα πρέπει να δοθεί λύση στο θέμα της χορήγησης visa».
Ο εμπορικός διευθυντής της ΣΕΠ-Cosco αναφέρθηκε και στη συνεργασία με τους εργαζόμενους στον ΟΛΠ: « Έχουμε μία πολύ καλή συνεργασία με τους συναδέλφους της ΟΛΠ ΑΕ. Προετοιμαζόμαστε για μία νέα αρχή που θα καταστήσει τον Πειραιά πυλώνα ανάπτυξης στην βιομηχανία της κρουαζιέρας στην χώρα αλλά και το λαμπερότερο μαργαριτάρι της Μεσογείου».
Κλείνοντας ο Αναστάσιος Βαμβακίδης υπογράμμισε: « Παρόλο που είναι γνωστό ότι οι εταιρείες κρουαζιέρας προγραμματίζουν δρομολόγια ένα με δύο χρόνια πριν, είναι παρά πολύ σημαντικό η Ελλάδα και ο Πειραιάς συγκεκριμένα να μπορούν να απορροφήσουν και να εκμεταλλευτούν τις επιπλέον ροές από απρόοπτα γεγονότα, όπως η κατάσταση στην Τουρκία, ώστε να καθιερώσουν νέες προοπτικές ανάπτυξης και με την εισαγωγή νέων προορισμών κρουαζιέρας».
ΠΗΓΗ: newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.