Ανάλυση
G.Moundreas SA
Σε χαμηλά επίπεδα κινήθηκε ο τομέας των διαλύσεων την προηγούμενη εβδομάδα, όπως άλλωστε
αποδεικνύει και ο συνολικός αριθμός των πλοίων που οδηγήθηκαν σε διάλυση που δεν κατάφερε να
ξεπεράσει τους 300 χιλιάδες τόνους DWT.
Τα αποτελέσματα της σπέκουλας των προηγούμενων
μηνών από τους Cash Buyers έχουν αρχίσει και γίνονται τώρα ορατά, καθώς ενώ σε γενικές γραμμές
υπάρχει ζήτηση από τους End Buyers, έχουν μπει σε μία λογική συγκράτησης των αγορών ώστε να
αντισταθμίσουν τις υψηλές τιμές που πλήρωναν τους προηγούμενους μήνες, δεδομένου ότι κάποιοι
από αυτούς έχουν χτίσει και αποθέματα.
Στην Ινδία, παρά το γεγονός ότι υπάρχει ζήτηση από τους End Buyers, οι τιμές δεν έχουν σημειώσει
άνοδο και συνεχίζει να βρίσκεται πίσω από το Πακιστάν. Αυτό οφείλεται στην επιφυλακτικότητα
που επικρατεί λόγω της μεταβλητότητας στην ισοτιμία της ρουπίας και των τιμών του σιδήρου τις
προηγούμενες εβδομάδες και όπως όλα δείχνουν μόλις η εμπιστοσύνη επιστρέψει η Ινδία θα
επιστρέψει δυναμικά στην αγορά, ιδιαίτερα για Containers, RoRos και επιβατηγά πλοία των οποίων
έτσι και αλλιώς το βύθισμα τους είναι μεγάλο για να οδηγηθούν στο Πακιστάν.
Το Μπαγκλαντές, ενώ θέλει να μπει και πάλι στην αγορά, καθώς τα διαλυτήρια παραμένουν άδεια
από την αποχή των προηγουμένων μηνών, δεν έχει ακόμη καταφέρει να το κάνει καθώς λόγω των
έντονων βροχοπτώσεων έχουν σταματήσει όλα τα έργα υποδομής άρα και η ζήτηση για σίδηρο, με
αποτέλεσμα να μην αναμένεται σύντομα αύξηση των τιμών και επιστροφής του στην αγορά.
Το Πακιστάν, συνεχίζει και έχει τα σκήπτρα τόσο σε αριθμό πλοίων, ιδιαίτερα σε δεξαμενόπλοια
όσο και σε επίπεδα τιμών καταφέρνοντας έτσι να αρχίσει να δημιουργεί αποθέματα το οποίο φυσικά
θα έχει σαν αποτέλεσμα το επόμενο διάστημα οι προσφερόμενες τιμές να αρχίσουν να παρουσιάζουν
πτωτικές τάσεις και να αρχίσει να χάνει μερίδια αγοράς.
Στη Κίνα, εν όψει και των επερχόμενων αργιών του Οκτωβρίου ακόμη και η προσφορά πλοίων από
τις κρατικές επιδοτούμενες εταιρείες έχει αρχίσει και μειώνεται, ενώ η πτώση των τιμών του
σιδήρου έχει στείλει τις τιμές της σε χαμηλότερα επίπεδα από τις τιμές της Τουρκίας αλλά και του
Βιετνάμ και της Ινδονησίας.
Ο συνολικός αριθμός των διαλύσεων την τελευταία εβδομάδα ήτανε 281,814 DWT, εκ των οποίων
περίπου το 60% (168,646 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 33,5% (94,813 DWT)
δεξαμενόπλοια, και το 6,5% Containers.
Οι τιμές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια κυμάνθηκαν ως εξής:
✏ Ινδία: Από $ 455 - $ 485 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.Πακιστάν: Από $ 460 - $ 490 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Μπαγκλαντές: Από $ 450 - $ 480 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα
✏ Κίνα: Από $ 280 - $ 300 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.