Τα
πρώτα σημάδια
αντίστασης
παρουσιάζει ο δείκτης της ναυλαγοράς
γυροφέρνοντας στις 1.200 μονάδες.
Στα αρχές του περασμένου Σεπτεμβρίου ο BDI επιδόθηκε σε ένα ανοδικό σερί και έσπασε το φράγμα των
2.000 μονάδων στις 21 Σεπτεμβρίου.
«Ιδιαίτερο
ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι εξελίξεις σχετικά με το σιδηρομετάλλευμα καθώς κάποιοι αναφέρουν ότι η επιβράδυνση
της Κίνας, το οποίο έχει σαν αποτέλεσμα την μείωση παραγωγής
σιδήρου, θα επηρεάσει αρνητικά και το εμπόριο του
Iron Ore. Ενδεχομένως η λογική
αυτή να ισχύει για
το άμεσο μέλλον, αλλά αν συμπεριλάβουμε
όλες τις μεταβλητές στο σενάριο πρόβλεψης, το
αποτέλεσμα μάλλον είναι
θετικό για το εμπόριο του
Iron Ore και κατά συνέπεια για την πορεία των
ναύλων»
επισημαίνει σε ανάλυση του ο διεθνής ναυλομεσιτικός οίκος G.Moundreas SA:
«
Εν περιλήψει, οι μεγαλύτεροι
παραγωγοί Iron Ore σε Βραζιλία και Αυστραλία, εκτιμούν
ότι
ο αριθμός των
φορτίων προς εξαγωγή θα φτάσει σε επίπεδα ρεκόρ καθώς το
μειωμένο κόστος
παραγωγής έχει αντισταθμίσει την πτώση των τιμών του εμπορεύματος ενώ η ζήτηση από την Κίνα θα αυξηθεί καθώς η πτώση των
τιμών σε συνδυασμό με το μη ανταγωνιστικό, υψηλό κόστος
παραγωγής έχει οδηγήσει στο κλείσιμο αρκετών ορυχείων. Παράλληλα, να υπενθυμίσουμε ότι το
Κινεζικό Iron Ore υστερεί σε ποιότητα με αυτό της Βραζιλίας
και της Αυστραλίας».
Σύμφωνα με τη Goldman Sachs, η πτώση των τιμών του Iron Ore θα οδηγήσει ακόμη περισσότερα Κινεζικά ορυχεία στο να βάλουν λουκέτο δημιουργώντας
την ανάγκη για αύξηση των εισαγωγών, γεγονός που
έχει ήδη
οδηγήσει τις μεγάλες εταιρείες της Βραζιλίας και της
Αυστραλίας σε επενδύσεις για αύξηση της
παραγωγής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.