Μετά
τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη έρχονται τα μη επανδρωμένα φορτηγά πλοία,
σύμφωνα με επιστήμονες που συμμετέχουν στο ευρωπαϊκό πρότζεκτ Munin.
Oι επιστήμονες, όπως αναφέρει η Καθημερινή αναπτύσσουν συστήματα που θα επιτρέπουν σε ρομποτικά εμπορικά σκάφη, μήκους ακόμη και 200 μέτρων, να διακινούν προϊόντα στις τέσσερις γωνιές του πλανήτη.
Σύμφωνα με την εφημερίδα, το Munin έχει προϋπολογισμό 3,8 εκατ. ευρώ και σ' αυτό παίρνουν μέρος 8 ιδρύματα από τη Γερμανία, τη Νορβηγία, την Ισλανδία και την Ιρλανδία, με επικεφαλής το γερμανικό ινστιτούτο Frauhhofer.
Σύμφωνα με τους υπευθύνους του Munin, πιθανόν ν υπάρξει μία μεταβατική περίοδος, όπου για λόγους ασφαλείας τα ρομποτικά σκάφη θα έχουν περιορισμένο πλήρωμα, θα έχουν περιορισμένο πλήρωμα, το οποίο θα παρεμβαίνει μόνον αν υπάρξει πρόβλημα.
Oι επιστήμονες, όπως αναφέρει η Καθημερινή αναπτύσσουν συστήματα που θα επιτρέπουν σε ρομποτικά εμπορικά σκάφη, μήκους ακόμη και 200 μέτρων, να διακινούν προϊόντα στις τέσσερις γωνιές του πλανήτη.
Σύμφωνα με την εφημερίδα, το Munin έχει προϋπολογισμό 3,8 εκατ. ευρώ και σ' αυτό παίρνουν μέρος 8 ιδρύματα από τη Γερμανία, τη Νορβηγία, την Ισλανδία και την Ιρλανδία, με επικεφαλής το γερμανικό ινστιτούτο Frauhhofer.
Σύμφωνα με τους υπευθύνους του Munin, πιθανόν ν υπάρξει μία μεταβατική περίοδος, όπου για λόγους ασφαλείας τα ρομποτικά σκάφη θα έχουν περιορισμένο πλήρωμα, θα έχουν περιορισμένο πλήρωμα, το οποίο θα παρεμβαίνει μόνον αν υπάρξει πρόβλημα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.