12 Απρ 2016
Αγοραστική φρενίτιδα κατέλαβε τους αγοραστές scrap
Αγοραστική φρενίτιδα κατέλαβε τους αγοραστές την προηγούµενη εβδοµάδα σε όλες τις αγορές, µε
τις τιµές να συνεχίζουν την ανοδική τους πορεία, «υποκινούµενες» όµως από καθαρή λογική
σπέκουλας, αν λάβουµε υπόψη ότι τα µελλοντικά συµβόλαια του σιδήρου στις διεθνείς αγορές
διαπραγµατεύονται µε discount.
Τους πρώτους 3 µήνες πάνω από 40 Capes έχουν διαλυθεί και όπως
όλα δείχνουν ο αριθµός των Capes για το σύνολο του έτους θα ξεπεράσει τον συνολικό αριθµό του
2015 που ήταν 96. Όπως όλα δείχνουν οι προβλέψεις ότι η φετινή χρονιά θα σηµατοδοτήσει ιστορικό
ρεκόρ στις διαλύσεις µάλλον θα επαληθευθούν.
Η Ινδία, εδώ και 2 εβδοµάδες έχει επιστρέψει αρκετά δυναµικά στην αγορά και µάλιστα κατέγραψε
τις υψηλότερες τιµές σε κλεισίµατα τα οποία όµως αφορούσαν παράδοση Ινδία.
Το Μπαγκλαντές, ενώ απείχε από την αγορά, ξαφνικά επέστρεψε µε ιδιαίτερη όρεξη, καθώς θέλει να
εξασφαλίσει αρκετό τονάζ πριν την έναρξη των µουσώνων, αλλά και πριν την ψήφιση του νέου
προϋπολογισµού στις αρχές Ιουνίου όπου πάντα υπάρχει η ανησυχία για επιβολή φόρων στις
διαλύσεις.
Στο Πακιστάν, η δηµιουργία του Καρτέλ για έλεγχο των τιµών δεν ευδοκίµησε, καθώς οι End
Buyers βλέποντας την προσφορά των Capes και ειδικά µε άµεση παράδοση (Prompt delivery) άρχισαν
να προσφέρουν και να κλείνουν πλοία σε επίπεδα τιµών υψηλότερα από αυτά που συνιστούσε το
Καρτέλ. Να σηµειώσουµε ότι και το Πακιστάν τον Ιούνιο αναµένει την κατάθεση του νέου
προϋπολογισµού.
Η Κίνα, συνεχίζει και απέχει από την αγορά, καθώς µέχρι το τέλος του 2017 θα υφίσταται το
πρόγραµµα των επιδοτήσεων για τις κρατικές εταιρείες.
.
Ο συνολικός αριθµός των διαλύσεων την τελευταία εβδοµάδα ήτανε 1,982,349 DWT περίπου, εκ
των οποίων το 94% (1,856,889 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 0% (0 DWT) δεξαµενόπλοια,
και το 6% (125,460 DWT) Containers.
Οι τιµές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια κυµάνθηκαν ως εξής:
✏ Ινδία: Από $ 260 - $ 285 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Πακιστάν: Από $ 270 - $ 295 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Μπαγκλαντές: Από $ 260 - $ 290 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα
✏ Κίνα: Από $ 140 - $ 150 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια
Ανάλυση G.Moundreas Sa
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.