Η αγοραστική φρενίτιδα που αναφέραµε στην τελευταία ανασκόπηση, συνεχίστηκε και την
προηγούµενη εβδοµάδα, συνοδευόµενη από περαιτέρω άνοδο των προσφερόµενων τιµών, αλλά και µε
τους End Buyers να είναι «χωρισµένοι» σε 2 στρατόπεδα.
Στο πρώτο στρατόπεδο είναι αυτοί που
έχουν βγει στην αγορά και κλείνουν πλοία στις τρέχουσες υψηλές τιµές και στο δεύτερο είναι αυτοί
που περιµένουν, ώστε µόλις τελειώσει το αγοραστικό ράλι των πρώτων, να µπουν στην αγορά σε
επίπεδα τιµών χαµηλότερα κατά $ 20 LDT από τις υπάρχουσες.
Η Ινδία, ύστερα από µία δυναµική επιστροφή στην αγορά, λόγω της αύξησης των εγχώριων τιµών
του σιδήρου αλλά και την ισχυροποίηση της ρουπίας στις 66 προς το δολάριο, την τελευταία
εβδοµάδα έριξε λίγο τους ρυθµούς καθώς οι End Buyers θεωρούν ότι η αγορά έχει αρχίσει και
υπερθερµαίνεται. Ταυτόχρονα η εκτίµηση ότι η αυξηµένη προσφορά πλοίων θα συνεχιστεί καθ’ όλη
τη διάρκεια του χρόνου λειτουργεί ανασταλτικά στο να συνεχίσουν τις αγορές στις παρούσες υψηλές
τιµές.
Το Μπαγκλαντές, συνεχίζει την έντονη δραστηριοποίηση και µάλιστα στην προσπάθεια του να
κλείσει όσο πιο πολλά πλοία µπορούσε, προχώρησε σε αύξηση των προσφερόµενων τιµών την
προηγούµενη εβδοµάδα, τουλάχιστον από ορισµένους End Buyers.
Το Πακιστάν, που το τελευταίο διάστηµα προσέφερε τις υψηλότερα προσφερόµενες τιµές µε
αποτέλεσµα τον υψηλό αριθµό κλεισιµάτων, από την προηγούµενη εβδοµάδα έχει αρχίσει και γίνεται
πιο επιφυλακτικό, αναµένοντας την έστω και µικρή διόρθωση των τιµών.
Η Κίνα, συνεχίζει και απέχει από την αγορά, καθώς µέχρι το τέλος του 2017 θα υφίσταται το
πρόγραµµα των επιδοτήσεων για τις κρατικές εταιρείες.
.
Ο συνολικός αριθµός των διαλύσεων την τελευταία εβδοµάδα ήτανε 1,456,947 DWT περίπου, εκ
των οποίων το 98% (1,422,060 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 0% (0 DWT) δεξαµενόπλοια,
και το 2% (34,887 DWT) Containers.
Οι τιµές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια κυµάνθηκαν ως εξής:
✏ Ινδία: Από $ 270 - $ 300 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Πακιστάν: Από $ 280 - $ 310 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Μπαγκλαντές: Από $ 275 - $ 305 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα
✏ Κίνα: Από $ 140 - $ 150 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια.
ΠΗΓΗ: G.Moundreas SA
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.