Master Plan μέρος 2ον. Μπορεί η Επιτροπή Σχεδιασμού και Αξιοποίησης
Λιμένων την περασμένη Τετάρτη να ενέκρινε στην πλειονότητά του το
επενδυτικό σχέδιο της ΟΛΠ ΑΕ,
όμως άφησε ένα διάστημα 10 ημερών για να γίνει δημόσια διαβούλευση όσο
αφορά την δημιουργία τέταρτης προβλήτας αλλά και επέκταση του car
terminal.
Και ενώ όλοι περίμεναν να καθαρογραφεί η απόφαση και να δοθεί στους
ενδιαφερόμενους από φορείς έως δήμους οι μέρες κύλησαν και αρχές της
εβδομάδας δεν είχαν τίποτα επίσημο στα χέρια τους.
Η ΕΣΑΛ σύμφωνα με πληροφορίες θα συνεδριάσει την προσεχή Παρασκευή
για να αποφασίσει για την έγκριση των δύο θεμάτων που δεν πήραν το
«πράσινο φως» στην προηγούμενη συνεδρίαση. Το ερώτημα που προκύπτει και
τίθεται από στελέχη της λιμενικής βιομηχανίας είναι εάν φθάνουν 10
ημέρες για να γίνει η διαβούλευση.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι η κυβέρνηση θέλει να τελειώνει με την
υπόθεση αυτή που θα φέρει επενδύσεις 800 εκατομμυρίων ευρώ και θα
ανοίξει περισσότερες από 3.000 θέσεις εργασίας.
«Είναι όλοι ενημερωμένοι. Είχαν δικούς τους ανθρώπους στη συνεδρίαση» επεσήμαναν κύκλοι του υπουργείου Ναυτιλίας.
Υπάρχουν όμως και εκείνοι που υποστηρίζουν ότι εάν δεν έχουν στα
χέρια τους επισήμως την απόφαση δεν μπορούν να ξέρουν ποιες ενστάσεις
υπάρχουν και υπό ποίες προϋποθέσεις έγινε η έγκριση.
Τα προγνωστικά πάντως κλείνουν προς εκείνους που υποστηρίζουν ότι και
τα δύο σε εκκρεμότητα θέματα θα περάσουν από την ΕΣΑΛ σε μία λογική
Fast Track.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.