Η Attica Group αξιοποιώντας τη ψηφιακή τεχνολογία
τόσο στον επικοινωνιακό σχεδιασμό όσο και στην εμπειρία επίσκεψης του
καταναλωτή εν πλω, έχει θέσει σε λειτουργία ειδικά Kiosks εξυπηρέτησης σε βασικές υπηρεσίες του
προγράμματος Seasmiles,
στα πλοία των εταιρειών SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES και HELLENIC
SEAWAYS.
Πρόκειται για ένα σύστημα πρωτοποριακής τεχνολογίας το
οποίο επιτρέπει την ταχύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού για την αυτόματη
έκδοση κάρτας μέλους βελτιώνοντας τη συνολική ταξιδιωτική εμπειρία των επιβατών
ενώ παράλληλα, δημιουργεί σχέσεις εμπιστοσύνης με τα brands και το πρόγραμμα πιστότητας του Ομίλου.
Τα Seasmiles Kiosks συντομεύουν τη διαδικασία συλλογής
δεδομένων για εγγραφή νέων μελών στο πρόγραμμα Seasmiles. Οι επιβάτες καλούνται να
καταχωρήσουν σε οθόνη αφής τα απαιτούμενα στοιχεία ώστε να εκδώσουν την κάρτα
μέλους και να την παραλάβουν άμεσα ενόσω βρίσκονται επί του πλοίου, τηρώντας
όλες τις διαδικασίες προστασίας προσωπικών δεδομένων.
Επιπλέον,
τα ήδη εγγεγραμμένα μέλη όλων των βαθμίδων (Blue, Silver, Gold) μπορούν να ενημερώνονται για τους
πόντους που έχουν συλλέξει καθώς επίσης τα μέλη της Blue βαθμίδας μπορούν να εκτυπώνουν τη φυσική
κάρτα και να την παραλαμβάνουν από τo Seasmiles Kiosk.
H Attica Group δραστηριοποιείται στην επιβατηγό ναυτιλία
μέσω των SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES, HELLENIC SEAWAYS και AFRICA
MOROCCO LINK με συνολικά 31 πλοία που προσφέρουν σύγχρονες, υψηλού επιπέδου
μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τα πλοία του στόλου της
ταξιδεύουν σε 4 χώρες, σε 60 μοναδικούς προορισμούς, προσεγγίζοντας 71 λιμάνια,
μεταφέροντας πάνω από 7 εκατ. επιβάτες, 1 εκατ. Ι.Χ. οχήματα και 400.000
φορτηγά αυτοκίνητα ετησίως.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.