8 Ιουλ 2016

Μειωµένο το αγοραστικό ενδιαφέρον για scrap

Aνάλυση
G.Moundreas SA

Με αρκετά µειωµένο αγοραστικό ενδιαφέρον έκλεισε η προηγούµενη εβδοµάδα λόγω των µουσώνων, των αργιών του Eid, από την 1η Ιουλίου έως και την 9η Ιουλίου στο Μπαγκλαντές και στο Πακιστάν, αλλά και λόγω της µεγάλης πληρότητας των διαλυτηρίων από αγορές που έλαβαν χώρα το προηγούµενο διάστηµα.
Οι Cash Buyers, οι οποίοι βρίσκονται µε πλοία στα χέρια τους τα οποία αγοράσαν σε υψηλές τιµές το προηγούµενο διάστηµα, αλλά και οι πλοιοκτήτες που έχουν πάρει την απόφαση της διάλυσης, απλά περιµένουν το τελευταίο τρίµηνο του έτους που παραδοσιακά η ζήτηση είναι αυξηµένη και οι προσφερόµενες τιµές έχουν ανοδική τάση. Στην Ινδία, οι προσφερόµενες τιµές δέχονται καθοδικές πιέσεις, παρά το γεγονός ότι η αγορά της έχει κατακλυσθεί από µεγάλη προσφορά Containers, καθώς κατά την διάρκεια του Ιουνίου η ρουπία έφτασε να διαπραγµατεύεται στις 68 προς το δολάριο, οι εγχώριες τιµές του σιδήρου υποχώρησαν κατά $ 50/LDT, ενώ ταυτόχρονα οι τράπεζες έχουν σκληρύνει την στάση τους στο άνοιγµα των LCs. Το Μπαγκλαντές, ουσιαστικά είναι κλειστό λόγω των αργιών του Eid, αλλά εκτός αυτού οι End Buyers δεν δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον λόγω της πληρότητας των διαλυτηρίων τους, από αγορές που έκαναν τους προηγούµενους µήνες. Το Πακιστάν, όπως και το Μπαγκλαντές, είναι εκτός αγοράς λόγω των αργιών του Eid, ενώ ταυτόχρονα οι End Buyers, αναµένουν να δουν τις πραγµατικές επιπτώσεις από την αύξηση της φορολογίας µετά την κατάθεση του νέου προϋπολογισµού πριν βγουν και πάλι στην αγορά, τη στιγµή µάλιστα που η πληρότητα των διαλυτηρίων είναι σε υψηλά επίπεδα. Η Κίνα, συνεχίζει και απέχει από την αγορά, καθώς µέχρι το τέλος του 2017 θα υφίσταται το πρόγραµµα των επιδοτήσεων για τις κρατικές εταιρείες. . Ο συνολικός αριθµός των διαλύσεων την τελευταία εβδοµάδα ήτανε 625,111 DWT περίπου, εκ των οποίων το 24% (151,126 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 37% (230,869 DWT) δεξαµενόπλοια, και το 39% (243,116 DWT) Containers. Οι τιµές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια κυµάνθηκαν ως εξής: ✏ Ινδία: Από $ 240 - $ 270 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα. ✏ Πακιστάν: Από $ 245 - $ 275 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα. ✏ Μπαγκλαντές: Από $ 250 - $ 280 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα ✏ Κίνα: Από $ 150 - $ 160 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.