Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΛΠ
Α.Ε., μετά και τις
πρόσθετες έρευνες του βυθού θεμελίωσης (από ΕΜΠ και ΕΛΚΕΘΕ), καθώς και τις
αποφάσεις του Τεχνικού Συμβουλίου ενέκρινε
τη συνέχιση του έργου «κατασκευή νέου κρηπιδότοιχου εξυπηρέτησης
κρουαζιερόπλοιων στην περιοχή Αγίου Νικολάου», το οποίο ως γνωστό έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ (ΠΕΠ Αττικής) και ήδη
εκτελείται. Το έργο θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2013, οπότε μαζί με το
νέο Διεθνή Σταθμό Επιβατών Κρουαζιέρας Γ΄ (Άγιος Νικόλαος) θα δοθεί για
λειτουργία από τη νέα περίοδο κρουαζιέρας, που αρχίζει την 1η
Απριλίου 2014.
Με
τη λειτουργία των δύο νέων θέσεων πρόσδεσης κρουαζιερόπλοιων, οι συνολικές
θέσεις κρουαζιέρας αυξάνονται σε 11 το 2014, ενώ μετά την έγκριση από την Ε.Ε.
και των νέων κρηπιδωμάτων για πλοία νέας γενιάς (2-3) με επιδότηση μάλιστα 95%,
οι θέσεις θα αυξηθούν από το 2016 σε 14
θέσεις ελλιμενισμού, καθιστώντας τον Πειραιά, στον μεγαλύτερο κόμβο
εξυπηρέτησης κρουαζιερόπλοιων της Ευρώπης και το μοναδικό μεγάλο και
σύγχρονο κόμβο στη Μεσόγειο.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος και Δ/νων
Σύμβουλος του ΟΛΠ Α.Ε. κ. Γιώργος
Ανωμερίτης: «Η κρουαζιέρα αποτελεί το
δεύτερο μεγάλο τομέα δραστηριοτήτων του ΟΛΠ Α.Ε., μετά φυσικά από τον τομέα του
Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων. Η αυξητική εξέλιξη των εργασιών του τομέα
αιτιολογεί και την ιδιαίτερη επενδυτική φροντίδα του ΟΛΠ Α.Ε. προς τους πελάτες
του, καθώς κα την εξέλιξη του δικού του επενδυτικού έργου. Για τη λιμενική
βιομηχανία της κρουαζιέρας το θέμα μετά και τις τελευταίες αποφάσεις ένταξης
έργων του ΟΛΠ στο ΕΣΠΑ, δεν είναι πλέον οι υποδομές στο λιμάνι του Πειραιά,
αλλά σε όλα τα περιφερειακά λιμάνια, και προς αυτήν πλέον την κατεύθυνση
εργάζεται εντατικά η Ένωση Λιμένων Ελλάδας (ΕΛΙΜΕ)».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.