6 Ιουν 2014

ΤΑΙΠΕΔ: Οκτώ οι ενδιαφερόμενοι για ΟΛΘ, πέντε στη β' φάση για ΟΛΠ

Οκτώ επενδυτικά σχήματα εκδηλωσαν ενδιαφέρον για την απόκτηση του 67% του μετοχικού κεφαλαίου της Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε.
Πρόκειται για τα εξής:

  •    APM Terminals, B.V.
  •     Deutsche Invest Equity Partners, GmbH
  •     Duferco Particiption Holding, SA
  •     International Container Terminal Services, Inc
  •     Mitsui & Co., Ltd.
  •     P&O Steam Navigation Company (DP World)
  •     Russian Railways JSC / GEK TERNA S.A.
  •     Yilport Holding, Inc
Όπως επισημαίνει το ΤΑΙΠΕΔ, στο αμέσως επόμενο διάστημα, οι σύμβουλοι αξιοποίησης θα αξιολογήσουν τις αιτήσεις και θα υποβάλουν την εισήγησή τους στο Διοικητικό Συμβούλιο του Ταμείου, σχετικά με τους υποψηφίους που πληρούν τα κριτήρια συμμετοχής στην επόμενη φάση του διαγωνισμού.
Επίσης, το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ ενέκρινε κατά τη σημερινή του συνεδρίαση, τα πέντε επενδυτικά σχήματα που εισέρχονται στη Β' φάση του διαγωνισμού για την απόκτηση του 67% του μετοχικού κεφαλαίου της Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς Α.Ε.:
  •     APM Terminals, B.V.
  •     COSCO (Hong Kong) Group Limited
  •     International Container Terminal Services, Inc
  •     Ports America Group Holdings
  •     Utilico Emerging Markets Limited
Κατά τη Β’ Φάση, οι προεπιλεγέντες επενδυτές θα αποκτήσουν πρόσβαση σε λεπτομερή στοιχεία για το περιουσιακό στοιχείο και τους σχετικούς όρους της διαγωνιστικής διαδικασίας.
Επιπλέον, εγκρίθηκαν τα τεύχη του διαγωνισμού για την πώληση δύο αεροσκαφών τύπου Airbus 340. Η διαγωνιστική διαδικασία αναμένεται να ξεκινήσει όταν μεταφερθούν οι τίτλοι ιδιοκτησίας από το Ελληνικό Δημόσιο στο ΤΑΙΠΕΔ.
Στην ίδια συνεδρίαση, εγκρίθηκε το τελικό σχέδιο της σύμβασης παραχώρησης για την πρώτη ομάδα τουριστικών λιμένων (Άλιμος, Πόρος, Ύδρα, Νέα Επίδαυρος). Η υποβολή δεσμευτικών προσφορών αναμένεται εντός του Ιουλίου 2014.
Το ΤΑΙΠΕΔ κάνει παράλληλα γνωστό πως σε συνέχεια της απόφασης της Ολομέλειας του ΣτΕ σχετικά με την ΕΥΔΑΠ, θα προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες, ώστε να διαπιστωθεί αν η διαγωνιστική διαδικασία για την ΕΥΑΘ είναι συμβατή με το υφιστάμενο συνταγματικό και νομικό πλαίσιο.
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.