31 Μαΐ 2013

Tο νεότευκτο NEGONEGO παρέλαβε η Cardiff του Γ. Οικονόμου




Το νεότευκτο μεγάλης χωρητικότητας φορτηγό πλοίο “NEGONEGO”,  (very large ore carrier), χωρητικότητας  206.100 dwt, παρέλαβε η ναυτιλιακή εταιρεία Cardiff του Γιώργου Οικονόμου. Είναι το δεύτερο από τα τρία πλοία της χρηματοδοτικής συμφωνίας που είχε υπογραφεί μεταξύ της CDB και του Ομίλου Οικονόμου στην πόλη Ningxia, Yichuan στις 13 Φεβρουαρίου 2012 με παρουσία του χρηματοοικονομικού συμβούλου της CDB, την XRTC.

Έντονη κινητικότητα στις αγοραπωλησίες πλοίων

Φωτό Marinetimes.blogspot.gr

Αρκετά πιο έντονα από το προηγούμενο διάστημα κινήθηκε ο τομέας των αγοραπωλησιών τόσο στα
πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου όσο και στα δεξαμενόπλοια.
Στα πλοία ξηρού φορτίου γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:

Την εξόφληση των δεδουλευμένων στους ναυτικούς ζήτησε ο Κ.Μουσουρούλης

Την τακτοποίηση των οφειλομένων στους ναυτικούς ζήτησε ο  Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Κωστής Μουσουρούλης, το Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) στο πλαίσιο του διαρκούς διαλόγου για τα ζητήματα που απασχολούν τον κλάδο της ακτοπλοΐας.

Aκτοπλοϊκή σύνδεση των Βορείων Σποράδων με τα λιμάνια της Θεσσαλονίκης και του Βόλου»

Απάντηση Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου, Κωστή Μουσουρούλη, σε επίκαιρη ερώτηση της Βουλευτού των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Μαρίνας Χρυσοβελώνη, «σχετικά με την ακτοπλοϊκή σύνδεση των Βορείων Σποράδων με τα λιμάνια της Θεσσαλονίκης και του Βόλου»

«Κυρία συνάδελφε, η ερώτησή σας η σημερινή, αλλά και η προηγούμενη, του Ιουλίου, επιτρέψτε μου να πω ότι βρίθει ανακριβειών και αυθαίρετων συμπερασμάτων, αλλά και αναδεικνύει μία ελλιπή γνώση του πώς λειτουργούν στη χώρα μας οι θαλάσσιες μεταφορές. Θα απαντήσω με δεδομένα και με στοιχεία:

Oι διαφορές που προκύπτουν στις συμβάσεις ναυτολόγησης είναι διαφορές αστικής φύσεως

- Απάντηση Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου, Κωστή Μουσουρούλη, σε επίκαιρη ερώτηση του Βουλευτή του ΚΚΕ Σπύρου Χαλβατζή «σχετικά με τις διώξεις στελεχών του ναυτεργατικού κινήματος από εφοπλιστές»

«Αγαπητέ κύριε συνάδελφε, όπως γνωρίζετε, η Ελλάδα είναι κράτος-μέλος του Διεθνούς Οργανισμού Εργασίας και έχει κυρώσει όλες τις συμβάσεις που διέπουν τις εργασιακές σχέσεις στη ναυτιλία, του 1987, του 1988 και πρόσφατα τη Διεθνή Σύμβαση Ναυτικής Εργασίας του 2006, η οποία θα αρχίσει να εφαρμόζεται προσεχώς. Το λέω αυτό, γιατί σεβόμαστε απόλυτα τις αρχές, τα δικαιώματα και τις απαιτήσεις που απορρέουν από το διεθνές θεσμικό πλαίσιο. Μέσα σ’ αυτές τις αρχές και τα δικαιώματα, ασφαλώς, είναι και το δικαίωμα της συνδικαλιστικής οργάνωσης, της ελεύθερης δημοκρατικής συνδικαλιστικής οργάνωσης, το οποίο όπως είπα στηρίζουμε και σεβόμαστε.

Σημαντική κερδοφορία για την ΟΛΘ ΑΕ


 
 
Σημαντική ήταν η κερδοφορία που κατέγραψε η ΟΛΘ ΑΕ κατά την περίοδο Ιανουαρίου – Μαρτίου 2013. Παρά τη συνεχιζόμενη ύφεση στην Ελλάδα, αλλά και την οικονομική επιβράδυνση στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, που επηρεάζει σημαντικούς πελάτες του λιμανιού της Θεσσαλονίκης από άλλες χώρες των Βαλκανίων, τα καθαρά μετά από φόρους κέρδη της ΟΛΘ ΑΕ διαμορφώθηκαν κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους στα 4,871 εκατ. ευρώ, αυξημένα οριακά κατά 0,08%, έναντι των 4,867 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου διαστήματος της περσινής χρονιάς. Την ίδια περίοδο τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα 6,022 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 1,38% έναντι του 2012.

Συνάντηση Μουσουρούλη με ΣΕΕΝ για τις οφειλές μισθών στους ναυτικούς

 Με το προεδρείο του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας συναντήθηκε χθες το βράδυ ο υπουργός Ναυτιλίας Κωστής Μουσουρούλης. Κύριο θέμα της συνάντησης ήταν να πεισθούν οι εταιρείες της ακτοπλοΐας να καταβάλουν, στους ναυτικούς τους, οφειλές έως και επτά μηνών. Ο οφειλές αυτές αφορούν και ορισμένες μεγάλες εταιρείες του κλάδου οι οποίες επικαλούνται τις επιπτώσεις της κρίσης στα οικονομικά τους ως αιτία για την ασυνέπειά τους. Αντίστοιχη συνάντηση είχε γίνει στις αρχές του 2013, η οποία όπως αποδείχθηκε τελικά έμεινε κενό γράμμα.

Ελληνο-κινεζική ναυμαχία για τις νέες παραγγελίες

Κατά 44% αυξήθηκε ο αριθμός των νέων υπό παραγγελία πλοίων των Ελλήνων εφοπλιστών το διάστημα Ιανουαρίου-Απριλίου του 2013 σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Το ποσοστό της αύξησης είναι υψηλότερο αυτού των νέων παραγγελιών σε παγκόσμιο επίπεδο που ανήλθε για το ίδιο διάστημα στο 35%, σύμφωνα με τα στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Golden Destiny.

30 Μαΐ 2013

"Ποια ήταν η εικόνα που παρουσίασαν στον πρόεδρο της Δημοκρατίας για την Cosco;"

- Ανακοίνωση τμήματος ναυτιλίας ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-Ε.Κ.Μ. για τις δηλώσεις του προέδρου της Δημοκρατίας κ. Κάρολου Παπούλια, μετά την επίσκεψη του στο χώρο της COSCO στο λιμάνι του Πειραιά:
"Με έκπληξη παρακολουθήσαμε τον πρόεδρο της Δημοκρατίας κ. Κάρολο Παπούλια μετά την επίσκεψη του στον προβλήτα της COSCO στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του λιμανιού του Πειραιά να δηλώνει «ότι περίπου 1000 εργαζόμενοι διαβιούν κάτω από καλές συνθήκες εργασίας και είναι ικανοποιημένοι». Αναρωτιόμαστε ποια ήταν η εικόνα που παρουσίασαν στον πρόεδρο της Δημοκρατίας για να προχωρήσει σε αυτή τη δήλωση, όταν είναι γνωστό ότι οι απαράδεκτες συνθήκες εργασίας στον προβλήτα της COSCO έχουν καταγγελθεί επανειλημμένα από εργαζόμενους, διεθνείς συνδικαλιστικές οργανώσεις και έχουν απασχολήσει έγκυρα διεθνή Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης".

ΑΝΕΚ: Βελτίωση μικτών αποτελεσμάτων Ομίλου κατά 60% και EBITDA κατά 41%





  
Η Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης Α.Ε. (ΑΝΕΚ) ανακοινώνει τα αποτελέσματα της περιόδου από 1 Ιανουαρίου έως 31 Μαρτίου 2013 βάσει των Διεθνών Προτύπων Χρηματοοικονομικής Αναφοράς (ΔΠΧΑ):



Η Διοίκηση του Ομίλου συνεχίζει με εντατικό ρυθμό τις προσπάθειες για αντιστάθμιση των συνεπειών της δύσκολης συγκυρίας που διέρχεται ο κλάδος της επιβατηγού ναυτιλίας, γεγονός που αντικατοπτρίζεται στη σημαντική βελτίωση των αποτελεσμάτων για το α’ τρίμηνο του 2013.  

Κ. Παπούλιας: Το λιμάνι του Πειραιά είναι ένα παράδειγμα συνεργασίας

Ικανοποιημένος εμφανίστηκε από τη συνεργασία Ελλάδας και Κίνας ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κάρολος Παπούλιας, ο οποίος επισκέφθηκε σήμερα το πρωί το λιμάνι του Πειραιά για να επιβλέψει τις εγκαταστάσεις της Cosco.

Κ.Μουσουρούλης: «Με απογοητευμένους ναυτικούς δεν λειτουργεί η ναυτιλία»


«Με απογοητευμένους ναυτικούς επάνω στο πλοίο, η ναυτιλία θα μπορούσε ίσως να λειτουργεί, αλλά δεν θα μπορούσε να είναι η κινητήρια δύναμη του κόσμου μας».

Eνοποίηση των διεθνών κανόνων για τις συνθήκες εργασίας και διαβίωσης των ναυτικών στα πλοία


- Ομιλία Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου, Κωστή Μουσουρούλη, στο σεμινάριο για την εφαρμογή της Διεθνούς Σύμβασης Ναυτικής Εργασίας που διοργανώνει το Ίδρυμα Μαρία Τσάκος - Διεθνές Κέντρο Ναυτικής Έρευνας και Παράδοσης





"Η Διεθνής Σύμβαση Ναυτικής Εργασίας Σύμβαση είναι ο παγκόσμιος καταστατικός χάρτης των ναυτικών. Είναι η δέσμευση στις αρχές της αξιοπρεπούς εργασίας και διαβίωσής τους επί των πλοίων. Η διασφάλισή τους ότι θα έχουν τα ίδια δικαιώματα παντού και ότι αυτά θα γίνονται παντού σεβαστά και με τρόπο ομοιόμορφο. Τέλος, είναι άλλη μια απόδειξη της αξίας της συμμετοχικής διαδικασίας κατά τη λήψη των αποφάσεων για κοινά αποδεκτούς κανόνες.

Απλοποίηση διαδικασιών ελέγχου (visa) επισκεπτών – τουριστών από τρίτες χώρες.



Πραγματοποιήθηκε συνάντηση του Προεδρείου της Ενώσεως Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ), με την Επίτροπο Θαλασσίων Υποθέσεων και Αλιείας κα Δαμανάκη, στα Γραφεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Αθήνα. Στη συνάντηση συζήτησαν τα ακόλουθα θέματα:

Κοινοπραξία στα containership σχηματίζει η Costamare με τη York Capital



Τη δημιουργία κοινοπραξίας με την York Capital Management Global Advisors, εταιρείας συμβούλων με έδρα τη Νέα Υόρκη, για την από κοινού επένδυση έως και 500 εκατ. δολαρίων για την αγορά πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, ανακοίνωσε η Costamare.
Σύμφωνα τους όρους της συμφωνίας:

Μinoan Lines: Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά 50,5 εκατ. ευρώ


Με την από 29 Μαΐου 2013 απόφασή του, το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας συγκάλεσε Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση για την 21η Ιουνίου 2013. Πέραν των συνήθων θεμάτων της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης, η ημερήσια διάταξη της Γενικής Συνέλευσης περιλαμβάνει ως θέμα μεταξύ άλλων, και την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Εταιρείας με καταβολή μετρητών, μέχρι του ποσού των 50.534.775,00 ευρώ και την συνακόλουθη τροποποίηση του Καταστατικού της.

Ακτοπλοία: «Προκηρύσσονται γραμμές στις οποίες δεν συμμετέχει κανένα πλοίο»

Την υποβάθμιση της ακτοπλοϊας από την κυβέρνηση παρά το γεγονός ότι είναι ένας ζωτικής σημασίας κλάδος για την πολυνησιακή Ελλάδα επεσήμανε  ο πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας,  Μιχάλης Σακέλλης.

«Εν αντιθέσει με την Ελλάδα, σε όλες τις Ευρωπαϊκές Χώρες οι Θαλάσσιες συγκοινωνίες επιδοτούνται, ενώ εφαρμόζονται χαμηλοί έως μηδενικοί συντελεστές ΦΠΑ.

«Δεν πρέπει να χαθεί η ευκαιρία για τη νέα βάση κρουαζιέρας»

«Σκληρή» απάντηση δίνει ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιά - ΟΛΠ Α.Ε. στις αιτιάσεις της γενικής γραμματείας του υπουργείου Περιβάλλοντος, που, αντί να εκδώσει, εφόσον ο φάκελος είναι πλήρης, την περιβαλλοντική αδειοδότηση του έργου για την ανάπτυξη της νέας βάσης κρουαζιέρας στον ΟΛΠ, «πετάει την μπάλα στην εξέδρα», βάζοντας θέμα εκπόνησης ευρύτερου σχεδίου ανάπτυξης υποδομών κρουαζιέρας στην Αττική.

Τουρισμός: "Η Ελλάδα είμναι το καλύτερο οικόπεδο του πλανήτη"

Πέρυσι, λόγω των εκλογών και της γενικότερης κατάστασης, δεν έγινε η καθιερωμένη ετήσια συνέλευση του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων. Φέτος, με πολλά από τα περσινά δεδομένα να έχουν αλλάξει, η 21η Τακτική Γενική Συνέλευση του ΣΕΤΕ πραγματοποιήθηκε κανονικά στο Μέγαρο Μουσικής, χθες Τετάρτη βράδυ.

"Πρωτονίκες" χαρακτήρισε ο πρωθυπουργός του ανθρώπους του ελληνικού τουρισμού. Αν και αδόκιμος όρος, καταδεικνύει την προσπάθεια που καταβάλλουν ώστε να φέρουν περισσότερους από πέρυσι τουρίστες στην πατρίδα μας. Κι όπως όλα δείχνουν αυτό θα επιτευχθεί.

29 Μαΐ 2013

Attica Group: Μειωμένες ζημίες στα 19,32 εκατ. ευρώ

Περιορισμό των ζημιών εμφάνισε κατά το α' τρίμηνο της χρήσης η Attica Group. Όπως αναφέρει, το α΄ τρίμηνο κάθε έτους παρουσιάζει την χαμηλότερη κίνηση με πλοία της επιβατηγού ναυτιλίας από όλα τα άλλα τρίμηνα του έτους.

"Καταστροφική η υποβάθμιση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών για τον τουρισμό και τα νησιά"







Η Ομιλία του προέδρου του ΣΕΕΝ, Μιχάλη Σακέλλη στο "The Poseidonia Sea Tourism Forum"

Ακτοπλοϊκές υπηρεσίες που προσφέρονται σήμερα στην Ελλάδα δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από αυτές των άλλων Ευρωπαϊκών χωρών. Σήμερα το 80% των επιβατών στο Αιγαίο μετακινείται με σύγχρονα πλοία νέας τεχνολογίας ηλικίας από 1 έως 20 ετών δηλαδή μέσου όρου μικρότερου των 15 ετών.
Θα πρέπει να παρατηρήσουμε ότι ακόμα χρειάζονται διορθώσεις αφού το 20% των επιβατών εξυπηρετείται με πλοία μεγάλης ηλικίας που φθάνουν τα 40 έτη και που πρέπει να αντικατασταθούν.

Οι μεγαλύτερες συμμετοχές στην αύξηση μ/κ της Εθνικής από Λάτση, Μαρινάκη, Μελισσανίδη

Tου 
Δημήτρη Παφίλα
για το newmoney.gr
 
Στα 4,5 ευρώ θα ξεκινήσουν αύριο τα δικαιώματα προτίμησης (30 Μαΐου - 7 Ιουνίου) στην αύξηση κεφαλαίου της Εθνικής Τράπεζας, η οποία επιχειρεί την κρισιμότερη αύξηση μετοχικού κεφαλαίου στην ιστορία της με στόχο να συγκεντρώσει 1,1 δισ. ευρώ  ή το 12% της αύξησης κεφαλαίου 9,57 δισ. ευρώ, στην οποία θα κατέχει ποσοστό 88% το ΤΧΣ.

Όχι στην πλήρη άρση του cabotage για τα επαγγελματικά σκάφη αναψυχής




Στη φωτογραφία εικονίζονται (από τα δεξιά προς τα αριστερά): Γ. Γράτσος, Πρόεδρος Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, Α. Στελλιάτος, Πρόεδρος Ένωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού, Ε. Παπαζάχου, Νομική Σύμβουλος της Υπουργού Τουρισμού, κας Όλγας Κεφαλογιάννη, Π. Λειβαδάς, Γενικός Γραμματέας Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), O. Siches, Συνέταιρος και Διευθυντής, Amarres Deportinos SL, Σύμβουλος Μαρινών, Μέλος ICOMIA Marinas Group, R. Παυλάτου, Διευθύντρια, Α1 Yacht Trade Consortium & BWA Yachting, Μέλος MYBA – The Worldwide Yachting Association, T. Maclaurin, Πρόεδρος MYBA – The Worldwide Yachting Association, Γ. Μαρκογιάννης, Δικηγόρος, Γιάννης Μαρκογιάννης & Συνεργάτες

Του
Μηνά Τσαμόπουλου
για το protothema.gr
Αναδημοσίευση


Υπερ της απελευθέρωσης του cabotage  για τα υπό κοινοτική σημαία επαγγελματικά σκάφη αναψυχής αλλά όχι  και τα υπο σημαία τρίτων χωρών τάχθηκαν οι Έλληνες εκπρόσωποι του κλάδου  στη διάρκεια του Poseidonia Tourism Forum.
Oι πληροφορίες που φέρουν την κυβέρνηση να αποφασίζει την πλήρη απελευθέρωση βάζοντας στο παιχνίδι υπό άνισους όρους τα μη κοινοτικά σκάφη που έχουν λιγότερο λειτουργικό κόστος με τα κοινοτικά που πληρώνουν φόρους και εισφορές έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις.

Ανοικτό το πεδίο στον ΟΛΠ για μεγάλες επενδύσεις

«Γεμάτο» βλέπει «το ποτήρι» των προοπτικών του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά Α.Ε. ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Κωστής Μουσουρούλης, λίγο καιρό πριν ληφθούν οι τελικές αποφάσεις για την ιδιωτικοποίησή του.

Εκανε «στροφή» η αγορά των τάνκερ

ΣΤΗΝ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑ Η ΤΕΝ
Επέστρεψε στην κερδοφορία η ΤΕΝ του ομίλου Τσάκου, ενώ οι ιδιοκτήτες του εκτιμούν ότι η αγορά των τάνκερ, στα product και crude φορτία, «έκανε στροφή». Υστερα από τα αρνητικά αποτελέσματα του 2012 η εισηγμένη εταιρεία κατέγραψε στο πρώτο τρίμηνο του 2013 κέρδη 1 εκατ. δολαρίων έναντι ζημίων 8,8 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι. Επίσης παρουσίασε αύξηση 30% στα λειτουργικά της κέρδη τα οποία ανήλθαν στα 34,1 εκατ. δολάρια.

Ι.Μπράς: "Μέχρι το 2015 το ποσοστό επιβατών μας για το Home port θα ξεπερνά το 40-45% του συνόλου"


Ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου, συνεπής στα μεγάλα γεγονότα κρουαζιέρας παγκοσμίως, συμμετέχει με περίπτερο στο 2nd  Posidonia Sea Tourism Forum, που διοργανώνεται στην Αθήνα, στις 28-29 Μαΐου 2013.
Με συγκεκριμένα ραντεβού και στοχευμένες παρουσιάσεις, ο προορισμός  Ηράκλειο θα αναδείξει για άλλη μια φορά τα συγκριτικά του πλεονεκτήματα, τις τεχνολογικές του καινοτομίες για την επαύξηση της εμπειρίας των επισκεπτών του αλλά και το project σύνδεσης του πρωτογενή τομέα, αλλά και του πολιτισμού με τον τουρισμό.
Ο κος Μπρας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου, δήλωσε: «Μέσω της ενεργοποίησης και των πέντε αισθήσεων των επισκεπτών μας θα μπορέσουμε να  προσφέρουμε μια καλύτερη εμπειρία γεμάτη με συναισθήματα και ως αποτέλεσμα να έχουμε χαρούμενους επισκέπτες που θα γυρίσουν ξανά πίσω στο νησί ως τουρίστες.
Είμαστε αισιόδοξοι ότι μέχρι το 2015 το ποσοστό επιβατών μας για το Home port θα ξεπερνά το 40-45% του συνόλου  των επιβατών μας και με αυτό τον τρόπο θα συνεισφέρουμε πάνω από 200.000+ νέες διανυκτερεύσεις στην τουριστική αγορά της Κρήτης».

28 Μαΐ 2013

ΟΛΠ: Τίτλοι Πιστοποίησης από Lloyd’s και Bureau Veritas


          Στη χορήγηση των Τίτλων Πιστοποίησης των διεθνών προτύπων EN ISO 9001:2008 και EN ISO 14001:2004 στον ΟΛΠ Α.Ε, προχώρησαν κατά τη διάρκεια των Ποσειδωνίων για το Θαλάσσιο Τουρισμό, οι Πρόεδροι και τα στελέχη των εταιριών Lloyds και Bureau Veritas.

Γ.Ανωμερίτης: Παραχωρήσεις αποκλειστικής χρήσης στις εταιρείες κρουαζιέρας


Στο The Posidonia Sea Tourism Forum συμμετείχε ως καλεσμένος επίσημος ομιλητής, στην ειδική συνεδρίαση για τις επενδύσεις σε λιμένες με στόχο την ανάπτυξη της κρουαζιέρας, ο Πρόεδρος της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ) κ. Γιώργος Ανωμερίτης.

ΕΛΙΜΕ: Υπέρ της εφαρμογής του μοντέλου του ευρωπαϊκού λιμενικού συστήματος

Συνεκλήθη το Δ.Σ. της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ) και σύμφωνα με το Καταστατικό της Εταιρείας αποφάσισε:
(α) την επανασυγκρότηση του Δ.Σ. και την εκλογή σε Σώμα λόγω της μεταβολής που επήλθε στη σύνθεση έξι Δ.Σ. σε Οργανισμούς Λιμένων και
(β) την εγγραφή ως νέων μελών της ΕΛΙΜΕ, του Λιμενικού Ταμείου Λέσβου, του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ρόδου, του Δ.Λ.Τ. Ναυπλίου, του Δ.Λ.Τ. Κεφαλληνίας – Ιθάκης και του Δ.Λ.Τ. Σάμου.

Carnival: Έφερε στην Ελλάδα συνολικά 2,8 εκατομμύρια επισκέπτες το 2012

«Το περασμένο έτος η Carnival έφερε στην Ελλάδα συνολικά 2,8 εκατομμύρια επισκέπτες, κυρίως σε προορισμούς όπως η Κέρκυρα, το Κατάκολο, ο Πειραιάς, η Σαντορίνη και η Μύκονος. Είμαστε ωστόσο πεπεισμένοι ότι αυτός ο αριθμός θα μπορούσε να είναι αρκετά υψηλότερος» είπε ο G. Israel, Α’ Αντιπρόεδρος Ανάπτυξης Λιμένων και Προορισμών της Carnival Corporation, η οποία είναι η μεγαλύτερη εταιρεία κρουαζιέρας στον κόσμο.

2ο Posidonia Sea Tourism Forum: Η Ελλαδα απορροφά μόλις 600 εκ.ευρώ από τα 36 δισ. της κρουαζιέρας


Στην φωτογραφία εικονίζονται (από τα αριστερά προς τα δεξιά):  Κ. Παλάση, Συνέταιρος CTM Hellas
N. Lingard, Σύμβουλος Διοίκησης εταιρειών Κρουαζιέρας & Ταξιδιών
Κ. Μουσουρούλης, Υπουργός Ναυτιλίας & Αιγαίου
·         J. Fox, Αντιπρόεδρος, Υπεύθυνος Κυβερνητικών Σχέσεων, ΗΠΑ & Ευρώπη, Royal Caribbean Cruises Ltd.
·         G. Israel, Α Αντιπρόεδρος  Ανάπτυξης  Λιμένων & Προορισμών, Carnival Corporation
·         R. Ashdown, Γενικός Γραμματέας, CLIA Europe

Από τα περίπου 36 δισεκατομμύρια ευρώ που δαπανούνται σε ευρωπαϊκά λιμάνια από την παγκόσμια  βιομηχανία της κρουαζιέρας, η Ελλάδα είναι αποδέκτης μόνο 600 εκατομμυρίων ευρώ, λόγω περιορισμένων δυνατοτήτων home-porting, όπως επίσης και λόγω έλλειψης κατάλληλων υποδομών στα περισσότερα από τα συνολικά 57 λιμάνια της χώρας. Τούτο ήταν το κεντρικό μήνυμα του 2ου Posidonia Sea Tourism Forum, το οποίο πραγματοποιείται αυτές τις ημέρες στην Αθήνα.
Οι εκπρόσωποι των δύο μεγαλύτερων εταιρειών κρουαζιέρας στον κόσμο που παρευρίσκονται στο Συνέδριο, συμφώνησαν ότι η Ελλάδα είναι ένας εξαιρετικά δημοφιλής προορισμός για τις εταιρείες τους, ενώ τόνισαν ότι η χώρα χρειάζεται να προβεί σε περαιτέρω μεταρρυθμίσεις προκειμένου να αποκομίσει μέγιστα οφέλη από τη διεθνή κρουαζιέρα.

ΠΝΟ: Τελεσίγραφο έως τις 5 Ιουνίου σε όσες ακτοπλοϊκές χρωστάνε δεδουλευμένα


Η ΠΝΟ εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση: 

"Η Διοίκηση της ΠΝΟ κατά τη σημερινή συνεδρίασή της συνεζήτησε δια μακρών το σοβαρότατο θέμα της οφειλής δεδουλευμένων αποδοχών και αναδρομικών πολλών μηνών στα πληρώματα επιβατηγών πλοίων, ιδιαίτερα εκείνων της Ακτοπλοΐας.

Κ.Μουσουρούλης: Απλοποίηση της διαδικασίας αδειοδότησης για έργα λιμενικής υποδομής.


Ομιλία Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου, στο 2ο Posidonia Sea Tourism Forum

«Ευχαριστώ τους οργανωτές για τη διπλή δυνατότητα που μας προσφέρουν: Διαλόγου και ενίσχυσης της επικοινωνίας με τους βασικούς εταίρους, φορείς, παρόχους και χρήστες, της εγχώριας και της διεθνούς αγοράς θαλασσίου τουρισμού. Η αγορά αυτή μπορεί να συμβάλει αποφασιστικά στην υπέρβαση της κρίσης. Γιατί έδειξε αντοχή. Γιατί απέδειξε ότι έχει δυναμική.

Η ΑΝΕΚ LINES και η SUPERFAST FERRIES συνεχίζουν να ταξιδεύουν μαζί έως το 2017


...στις γραμμές Πειραιάς-Ηράκλειο και Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Ανκόνα





Το Διοικητικό Συμβούλιο της Kοινοπραξίας «ANEK A.E. - SUPERFAST ENDEKA (HELLAS) INC & ΣΙΑ» ανακοινώνει την ανανέωση της διάρκειας της Κοινοπραξίας έως την 31/05/2017 για την εκτέλεση συνδυασμένων δρομολογίων στη διεθνή γραμμή «Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Ανκόνα», καθώς και στην ακτοπλοϊκή γραμμή «Πειραιάς-Ηράκλειο».

ΣΥΡΙΖΑ: "Αναφορά ΠΕΝΕΝ για μη καταβολή δεδουλευμένων σε ναυτεργάτες"


Ο ΣΥΡΙΖΑ εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:

«Ο Βουλευτής του ΣΥ.ΡΙΖ.Α.–Ε.Κ.Μ. Α΄ Πειραιά και Νησιών Θοδωρής Δρίτσας, καταθέτει ως ΑΝΑΦΟΡΑ την με ημερομηνία 23 Μαΐου 2013 επιστολή  της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ), με την οποία καταγγέλλεται μεταξύ άλλων, η μη καταβολή δεδουλευμένων αποδοχών από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες σε ναυτεργάτες, που έχει οδηγήσει αυτούς και τις οικογένειές τους σε τραγική κατάσταση, καθώς και η ανοχή που επιδεικνύει η ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου και οι αρμόδιες αρχές προς τις ναυτιλιακές εταιρείες, που δεν εφαρμόζουν την εργατική νομοθεσία, αφήνοντας απλήρωτους τους ναυτεργάτες.»